2012/06/02

Wg mapki

Na Art-Piaskownicy Antilight zaproponowała fantastyczną mapkę, którą początkowo miałam wykorzystać do kartki, no ale jak to z planami często bywa "biorą w łeb" ;) Mało tego, jak już się okazało, że wg tej mapki zrobię scrapa [ a co, jak szaleć to szaleć ;) ] to oczywiście z planu pt. minimum dodatków wyszło MAXI ;)
Istny bałagan, no cóż chyba podświadomie stan mojego mieszkania z ostatnich dni przeniosłam na papier ;)
Ogólnie biorąc pod uwagę moje doświadczenie, lub też brak doświadczenia scrapowego jestem zadowolona ;) 
Lubię taki papierowy misz-masz ;)


Aha, cudne zdjęcie, niestety nie pamiętam skąd (chyba flickr, ale dokładnie??? )
Dobra, lecę sprzątać ;)
Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, miłego weekendu, pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. scrap jest fantastyczny :)
    ja się wciąż przyczajam do tej formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest!
    Cudownie tworzysz:)
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten scrap;-) jest przepiękny;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Rewelacyjny scrap!!!
    Ten bałagan, kolory, dodatki... miód :))
    :*

    OdpowiedzUsuń