2012/11/16

porządek musi być

Co jakiś czas robię w swoich materiałach skrapowych porządki. Oczywiście najwięcej "sprzątania" jest w papierach. Często zostają mi różne ścinki i resztki papierów, których szkoda wyrzucać, zawsze mogą się jeszcze do czegoś przydać. Tak więc z potrzeby, powstało coś w rodzaju segregatora. Zdecydowałam się podzielić ścinki kolorami, gdyż według kolorów najczęściej poszukuję papierów podczas scrapowania.
Do zrobienia okładki wykorzystałam tekturę falistą, mix papierów z różnych kolekcji Lemonade, trochę białej farby i stemple. Kieszonki wykonałam z kalki technicznej ze względu na to że jest transparentna, co pozwala na podgląd i szybsze wyszukiwanie. Każdą podpisałam według kolorystki resztek papierów znajdujących się w środku. I tu znów wykorzystałam moje ulubione alfabety i kolorowe tusze. Całość przedziurkowałam i związałam sznurkiem co daje możliwość dodawania kolejnych kieszonek (np. tematycznych). Szczegóły materiałowe znajdziecie na blogu Lemonade.
  Tak więc zapraszam do oglądania :)  
uwaga: będzie dużo zdjęć ;)

Ciekawa jestem jak Wy przechowujecie swoje resztki?
Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego łikendu ;)

8 komentarzy:

  1. przełądnie to wygląda! Ja mam takie wielki segregator na ścinki, ale nie prezentuje się ta tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetny pomysł muszę coś podobnego stworzyć... choć moje nie będzie nawet w 10% tak piękne jak Twoje...

    P.S. Do tej pory miałam wszystkie ścinki w jednym kartonie i nigdy nie umiałam znaleźć tych potrzebnych :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Im więcej zdjęć tym lepiej!
    Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny pomysł! całość prezentuje się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! I piękne wykonanie! Ja.. no cóż - na razie jestem na etapie dojrzewania do porządków i wymyślenia sposobu przechowywania ścinków papieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na taki segregator! Ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW :D U mnie skrawki walają się po pudełkach, chyba nigdy nie potrafiłabym uporządkować tego tak jak Ty!

    OdpowiedzUsuń