2013/03/25

LEMONADE BLOG-HOP


Witam na moim blogu wszystkich uczestników wiosennego blog-hopa Lemonade!
Jeśli dotarliście tu z bloga Lemonade, to jesteście na właściwym tropie :-) 
W Lemonade witamy wiosnę nowościami! Jest ich całe mnóstwo:  
Wprowadzamy do oferty dziesiątki nowych stempli tematycznych, w tym obrazki, napisy i cytaty na różne okazje.
Każdy znajdzie coś dla siebie! Oto kilka przykładów:

Ale to nie wszystko! Mamy dwie kolekcje papierów wraz z zestawami stempli i dodatków, naklejki i nowość: dekoracyjne bordery. 
U mnie możecie zobaczyć papiery z kolekcji Victorian Garden
 Kolekcja składa się z 8 egzemplarzy jednostronnych papierów. 
Piękne kwiaty, delikatne wzory, wiosenna kolorystyka oraz mnóstwo dodatków, 
myślę, że sprawdzą się idealnie w tematyce ślubnej :)

A teraz czas na słowo- klucz: LEMONADE
Jeśli jesteście ciekawi kolejnego elementu kolekcji, skoczcie do Anuszki :)
Udanej zabawy i miłego skakania :)

19 komentarzy:

  1. świetne papiery i stemple
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne papiery i stempelki również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze papierki! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. papiery w takie kwiaty , to moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  5. Papiery robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. papiery są piękne - jak zamawiałam ostatnio stemple to w gratisie otrzymałam ostatni papier - i potwierdzam - jest naprawdę śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. chociaż nie czuję się mocna w takich klimatach,to widzę kilka papierów dla siebie;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te papiery - takie...romantycznie rozmarzone :D Ta niebieska krateczka kusi, ledwo na nią spojrzałam, a już miałam w głowie 100 pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne papiery i fajowe stemple!

    OdpowiedzUsuń
  10. styl wiktoriański był nieco nie w moim moim poczuciu estetyki, ale ta kolekcja jest kuszaca!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest przepiękna! Stemplowe słowa idealne, bo obrazkowych nie koloruję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń