2011/12/10

Bombki serwetkowe

Święta zbliżają się "wielkimi" krokami i mimo niesprzyjającej aury za oknem
klimat świąteczny już u mnie zawitał :)
  Myśląc o ozdobach na choinkę wpadłam na pewien pomysł, którym chcę się z Wami podzielić.

Będziemy potrzebować papierowych serwetek, kleju i sznureczka (tasiemki itp.) a więc do roboty:

serwetki w ilości dowolnej (ja użyłam 7-8 sztuk) składamy na pół

 na każdą złożoną krawędź serwetki nakładamy klej

 i następnie sklejamy ze sobą poszczególne serwetki
 delikatnie dociskamy i formujemy

na końcu przewlekamy sznureczek (ja wybrałam białą, cienką wstążeczkę)
gotowa do zawieszenia (nie tylko na choince)

 Bombki wychodzą spore, ale o takie mi chodziło i są super tanie
(paczkę serwetek w ilości 50szt. kupiłam za 2,56) co prawda chyba nie przetrwają do przyszłego roku,
ze względu na swoją delikatność, ale przecież za rok to już coś innego wymyślę ;) 
No chyba, że w jakieś duże pudło je zapakuję.
To tyle, życzę miłego robienia :) pozdrawiam i dziękuję, że zaglądacie :)

12 komentarzy:

  1. Pomysłowe, niedrogie i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie i bardzo pomysłowe!Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Красиво! Спасибо за урок!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe.Może i ja wypróbuję ten pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł :)
    Szkoda że w pobliżu mnie nie ma żadnych papierowych serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  7. ha! a ja mam sporo serwetek i to kolorowych:D dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, delikatne i fajnie, ze takie wielkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń