2013/12/09

sople

Na blogu Rękodzielnika przyszła kolej na moja inspirację świąteczną.
Pomysł na sople pojawił się w momencie, gdy będąc w sklepie zobaczyłam cukrowe sople, zawinięte w zielone, czerwone i granatowe złotka, wyglądały tak samo, jak te, które pamiętam z dzieciństwa i z sentymentem je wspominam :) Teraz jednak podeszłam do tematu po swojemu: czyli musi być kolor :)
W ruch poszły taśmy washi, scrapowy papier, dużo folii, złota nitka i odrobina brokatu. 
Wszystkie sposoby dokładniej opisałam na blogu  Rękodzielnika, gdzie znajdziecie
 mnóstwo fantastycznych inspiracji świątecznych :)




Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, które zostawiacie :)
Miłego poniedziałku :*

4 komentarze:

  1. śliczności i wspaniała inspiracja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach...Twoje sople są tak realistyczne, że aż przypomniał mi się ich smak! :)))) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne :) te sklepowe się do nich nie umywają :)

    OdpowiedzUsuń