2013/05/15

teczka

Nie wiem jak u Was, ale u mnie bałagan w papierach pojawia się nagminnie :) 
Podobnie ma moje dziecko, szczególnie teraz, przy kończącym się roku szkolnym "papierów" nazbierała się chyba tona :) Ostatnio przystąpiłyśmy do małej segregacji, w wyniku czego zostałam zmuszona do zrobienia dodatkowego "czegoś' na ulubione rysunki i w ten pożyteczny sposób mamy nową teczkę, w dodatku papierową :) Szczegóły dotyczące użytych przeze mnie papierów znajdziecie na blogu Lemonade :)






Dziękuję za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. o ta, fanastyczny pomysł i wykonanie i piękna pamiątka po latach! Ja zrobiłam w zeszłym roku album z dużych szarych podłużnych kopert. Album pełni zarówno funkcję swoją własną, jak i teczki na najfajniejsze rysunki. A swoją teczką aż mnie zachęciłaś do ponownego zadziałania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, jaki przepiękny papier :) A teczuszka genialna, idealna na wakacje jako podręczna teczka na rysunki znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bajecznie! Super Ci wyszła ta teczucha:)

    Przy okazji zapraszam na candy z okazji otwarcia mojego sklepu - http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń