2012/11/27

prezenty, prezenty

Dzisiaj będzie o prezentach a właściwie o ich pakowaniu :) a ponieważ czasu brak na wszystko pomyślałam, że potrzebuję coś na szybko :) Przepis jest prosty, potrzebujemy: szary papier, sznurek, trochę kolorowego papieru (niekoniecznie do scrapbookingu) i świąteczny stempel (tu Lemonade ) lub coś do pisania. Kształt karnetu wyciełam wykrojnikiem, ale z powodzeniem można zastosować ozdobne nożyczki :)





No tak, zapomniałam wspomnieć, że dla smaczku dodałam po gałązce choinkowej ;)
Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru :)

6 komentarzy:

  1. Mój ulubiony sposób na pakowanie upominków :) Też zawsze gustuję w szarym papierze! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pakować w zwykły, "szary" papier, do tego dodatki i prezent pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, to jest takie proste.. a ja co roku postanawiam, że zrobię zawieszki do prezentów i jeszcze nigdy mi się nie udało.
    A papier szary (brązowy) jest genialny do prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary papier jest the best! Podobnie pakuję prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne! My też jesteśmy już zaopatrzeni w szary papier, którym będziemy w tym roku owijać :) a tagi i pomysł z gałązką- urocze!

    OdpowiedzUsuń