2012/05/22

Lift

Enczę podziwiam od samego początku mojego blogowania i zawsze oglądając jej prace nasuwa mi się pytanie
" jak ona to robi ?", a ponieważ na scrapki.pl dobiega końca zabawa w liftowanie fantastycznego jej taga, 
więc zgłaszam się i ja :)
Wykorzystałam papier ILS la maison rose, full of colors, Crate Paper Random, Pink Paislee Parisian Anthology, ścinki zwykłego białego papieru i kalki, naklejki 7 Dots Studio, trochę białej farby, kwiaty, tasiemka i duuuuuuuuuużo dziurkacza :)



Wyszło jakoś tak "obficie" jak na mnie ;)
Dziękuję za wszystkie cudowne komentarze pod poprzednim postem, pozdrawiam cieplutko i słonecznie :)


10 komentarzy:

  1. świetny lift, kolorki takie świeże, wiosenne:)
    dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie robi jej ten dodatek czerwieni.Świetna interpretacja : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, taka potargana i wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny tag, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło, na bogato i przestrzennie, świetny lift :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny lift! czerwień pięknie ożywia kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna jest ta kompozycja kwiatowa!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń