2011/06/08

Neverending LOVE

Bardzo spodobała mi się mapka #22 Ibiska z kolejnego wyzwania Art-Piaskowicy
i moja interpretacja:




i jeszcze szybki kursik na kwiatuszka, którego wykorzystałam w tej właśnie kartce, 
pewnie to żadna nowość, ale może komuś się przyda :) :
- wycinamy z papieru 7 kółek dowolnej wielkości, ale wszystkie mniej więcej takie same

 - 6 kółek składamy na pół (ale tylko w samym środku), jedno zostawiamy jako podkładka

 - i potem jeszcze raz na pół, tym razem sklejamy 

 - i przyklejamy do ostatniego kółka (czyli do podkładki)

 - najpierw 4 obok siebie a potem 2 na środku

 - i prawie gotowe

 - podkładkę podklejamy lub nie jak kto woli (ja wolę)

 - potem jeszcze trochę formowania, gniecenia i możliwości jest wiele i ....
;)

 wykorzystałam zwykły, cienki, papier lekko pożółkły ze starości :), 
można użyć czegoś innego ważne żeby się łatwo formowało 
i oczywiście poszaleć z tuszami i innymi mediami, żeby było ciekawie :)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających,
miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. fajny kwiatuszkowy sposób. Nie omieszkam wypróbować. Wczoraj produkowałam kwiecie z filtrów do kawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super, dzięki za pomysł na kwiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna sprawa! A karteczka wyszła cudnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest! Super zestawienie kolorków i kwiaty też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no super wszystko i kartka i kurs

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jest cudne,świetne kolorki a kwiatucha z pewnością poczynię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna karteczka, uwielbiam to połaczenie no ite kursik ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kwiatuszek, gdybyś nie wspomniała jak go zrobić to myślałabym, że jest kupiony. Piękny. Kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, kolejna cudna kartka i przydatny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczka jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te twoje kwiatowe kompozycje. Zero kiczu tylko sam smak. CUUUUUUDNA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka przepiękna a kursik rewelacja!Dziękuję za odwiedzinki na blogu i ciepłe słowa w komentarzach...to taki Anielski balsam dla mej duszy:)Pozdrawiam i ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka cudna:) Będę musiała spróbować zrobić takiego kwiatucha:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te Twoje warstwowe kartki! A kwiatuszek.... cudnyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia w Art-Piaskownicy! Piękna karteczka i super kursik :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie się przyda, mnie!!! Na pewno i to szybciutko!!!

    OdpowiedzUsuń