2013/07/15

be cool

Jak przyleciała do mnie nagroda od Marty ze scrapki.pl z okazji wygranej na Lift Summer Crafts nie mogłam się oprzeć i mimo całkowitego braku czasu, zaniedbując wszystko inne od razu załapałam nożyczki i cięłam, cięłam, cięłam .... :) W roli głównej papiery i dodatki American Crafts z niewielkim dodatkiem Crate Paper i mocno przestarzałego Studio Calico, dodatkowo papierowa koperta, kilka kleksów, trochę nitki, jakaś mała różyczka, ćwiek Prima, kilka samoprzylepnych kropeczek i super laska na zdjęciu, czyli jak zwykle ;)




Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia :)

8 komentarzy:

  1. ach :) Pięknie
    jak mi się podoba ten szary ćwiek w kropki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wspaniały scrap! zazdroszczę talentu do tworzenia takich cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie jest! :)) prawdziwie wiosenna praca :) uwielbiuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lista bardzo pomocna - tylko skąd ja taką super laskę wezmę ;) - fantastyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny scrap! i naprawdę suuuper laska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny :) świetne kolory, kompozycja i dobór dodatków :D czyli wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny klimat! :)
    P.S. ja miałam podobnie, ale z ostatnią pracą na wyzwanie - wszytko w kąt i fruuu... :)

    OdpowiedzUsuń