2013/04/20

paleontolog :)

Był taki moment, kiedy moja Ola bardzo chciała być paleontologiem, archeologiem lub po prostu poszukiwaczem skarbów. W kwestii zawodów to w ogóle rozrzut był niesamowity: wróżka (wiadomo), baletnica, biegaczka, pływaczka, sprzątaczka, przedszkolanka, weterynarz, chirurg, pediatra i tak mogłabym by jeszcze wymieniać, obecnie chce zostać kierowniczką, jeszcze nie wie, co będzie dokładnie robić, ale widzę, że idzie w dobrym kierunku ;) A wracając do poszukiwania kości i innych tego typu przedmiotów, to na pamiątkę zeszłorocznej wycieczki do krainy dinozaurów zrobiłam scrapa :) Trochę mnie poniosło, ale co tam :) nachlapałam, postemplowałam, pocięłam i tyle :)




Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam miłego weekendu :)
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Ładnie poniosło :)
    Mój syn ostatnio stwierdził że chce zostać "naprawiaczem kościołów" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie i kolorowe...:)Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! rewelacyjny layout! Piękne warstwy, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pociachałaś, postemplowałaś i pochlapałaś :) Świetny scrap!!

    OdpowiedzUsuń
  5. rozkręcasz się :)) cieszy mnie to bardzo :) wyszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!! z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny! Mnogość warstw, które świetnie ze sobą współgrają i każdy detal, element - rewelacja :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń