2013/03/08

happy girl

Na wstępie chciałbym Wam bardzo podziękować za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem, 
nie spodziewałam się, że mój sposób na "kurę" tak się spodoba :)
Dzisiaj przyszła pora na kolejnego scrapa, oczywiście wg mapki na ScrapMap. :)
Zdjęcie chwyciło mnie za serce :)  połączyłam papiery ILS (la maison rose, Pops Of, kawałek :) Divine this Line) i American Crafts, dodałam kilka ulubionych drobiazgów: guziczek, samoprzylepne perełki, trochę nitki, alfabetu, stempelek Lemonade i odrobiny białej farby :)




Miłego dnia :) 

5 komentarzy:

  1. jest cudnyyyy! :) taki dokładnie jakie uwielbiam - jasny, czysty, pastelowy i delikatny :) i te warstwy! kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, kochane jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie cudne! A Twoja oprawa przepiękna.. te warstwy, kolory.. ach:)

    OdpowiedzUsuń