2013/01/23

ramka

Od czasu do czasu lubię coś przerobić, przestawić, przemalować, coś zmienić :) i najczęściej ofiarami moich eksperymentów są ramki, ponieważ ich przeróbki zajmują najmniej czasu, ostatnio to już w ogóle poszłam na łatwiznę i owijam je paskami lnu. Może kiedyś pokażę :) Ale żeby nie było, że się lenię :) a więc ..... zajrzałam do szuflady i znalazłam ramkę, która kiedyś wyglądała mniej więcej tak (była oklejona papierowymi kosteczkami, które z biegiem czasu uległy dość mocnemu zniszczeniu). Teraz przyszła pora na odnowę, lub może raczej na metamorfozę :) W ruch poszły nożyczki, papiery, farby, stemple i inne drobiazgi, które wydawały mi się niezbędne :) W roli głównej wystąpiły stemple i papiery Lemonade i  oczywiście moja Ola ;),  po szczegóły zapraszam na bloga Lemonade a teraz kilka zdjęć :





Do zobaczenia w piątek :)

3 komentarze:

  1. Świetna metamorfoza! Córeczka wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna córcia no i fajnie wyszła Ci ta ramka :-)

    OdpowiedzUsuń