2012/05/08

wakacyjnie

Oj, wakacyjnie się zrobiło w ostatnim czasie, słoneczko nas rozpieszcza, ciepełko "rozciepla" ;) , no może poza wczorajszym i ... przedwczorajszym dniem i... no podaruję sobie szczegóły, najważniejsze, że jest już zielono, widno, chodzimy na lody, jeździmy na rowerach i planujemy wakacje. No właśnie, a ja mam jeszcze zeszłoroczne zaległości zdjęciowe, więc zarywając nockę skończyłam wreszcie wakacyjny album. 
Wykorzystałam tekturę falistą (zakupioną w zupełnie innym celu), potraktowałam ją białą farbą akrylową, potem trochę chlapania, maziania i takie tam, w roli głównej papiery ILS i American Crafts, ćwieki, kalka, taśma w czerwone kropeczki, stempelki a inspiracja kolorystyczna  stąd









Pozdrawiam ciepło :)

16 komentarzy:

  1. Super piękny album. Taki surowy a jednocześnie bardzo radosny. Chyba przez te ciepłe pastelowe dodatki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle pozytywnie, słonecznie i wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny, taki lekki i słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest! Bardzo podoba mi się efekt, jaki daje tektura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album!
    Ech, zatęskniłam za wakacjami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny !! kolorowy, radosny, baza super - ogromnie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny album, bardzo lubię tekturę jako bazę albumu, wykorzystałaś ją świetnie. album jest w fajnym letnim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały, niesamowicie oddaje letni klimat, jest jak lody truskawokowo-waniliowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny - lekki, słoneczny, słodki - uosobienie beztroski, taki jak wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad, album jest niesamowicie lekki, ciepły, no idealny i baaardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za Nowalinką powtórzę - czad. Tak świetnie wykorzystanej falistej tektury, to moje oczy jeszcze nie widziały.

    OdpowiedzUsuń