2011/09/20

holiday

Powoli przełamuję się do "dużych" formatów :)
mój drugi scrap powstał na wyzwanie Art-Piaskownicy scraplift#25 Ibiska.
Kompozycja zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale już wyjaśniam : było późno! ;)
W roli głównej moje ulubione papiery ILS, jeszcze trochę białej farby, trochę chlapania, papierowa serwetka,
stempelki, mini guziczki, ćwieki, kryształek jeden się znalazł też, i szkiełko primowe, no i taśma filmowa Tima Holtza (nie wiem czy pasuje, ale co tam, mnie się podoba ).
Poza tym za oknem szarówka, więc zdjęcie jakieś takie.... nie wiadomo jakie.

Dzięki za ciepłe słowa, pozdrawiam !!!

9 komentarzy:

  1. Świetny scrap!!!
    Kompozycja, kolory i dodatki są fantastyczne :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci to przełamywanie wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny!!! Chyba sie umówię z Tobą na lekcje bo ja nie mam odwagi do robienia scrapów:)

    OdpowiedzUsuń