2011/07/19

Pierwszy

Tak, tak, to nie pomyłka to mój PIERWSZY LO : D
 dlaczego? poczułam zobowiązanie wobec tak miłego przyjęcia mojego "mini albumu" :)
Format gigant trudny dla mnie do ogarnięcia, przekonał mnie do siebie po zobaczeniu 
cudnego scrapa Mirabeel w 6 edycji zabawy w liftowanie na scrapki.pl.
Scrap podzielony na mniejsze części wydał mi się łatwiejszy, ale okazało się, że wcale tak nie jest. :(
Spieszyłam, żeby zdążyć przed wyjazdem (przełożonym z powodu ospy) i jakoś tak średnio jestem zadowolona. 
Mile widziane wszelkie uwagi :)
Wykorzystałam papiery ILS ( Look&Me, Beyond Imagination, Love&Merry, On the Square)
 zdjęcie (śakieś takie;)) mojej Oli podczas szaleństwa na placu zabaw, guziole, stempel, literki i maszynę do pisania.

Takim akcentem żegnam się z Wami :)
Pozdrawiam serdecznie, dziękuję pięknie za odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa, 
znikam do sierpnia :)

15 komentarzy:

  1. jest przepiękny! jestem pod wielkim wrażeniem, bo jak na pierwszy LO to jest fantastyczna praca!!!:) piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam d tego skrapa żadnych zastrzeżeń, wyszedł Ci świetnie - pełny kolorów i radości, idealnie dopasowany do zdjęcia :)
    Miłego urlopu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne LO! Niezwykle radosny:-) Udanego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe LO! i gratuluję odwagi! :) ja do swojego pierwszego nadal nie mogę się zebrać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny scrap
    kolorowy zawrót głowy
    żywy
    soczysty
    aż trudno uwierzyć że to twój pierwszy raz;)

    udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy czy też nie, jest fantastyczny!!! Kolory tak radosne, że buzia sama się śmieje :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbyt rygorystycznie się oceniasz. Zrobiłaś świetnego scrapa. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny lift, a że pierwszy to tym bardziej brawo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny!!!! Tryska kolorem,energią - świetnie,że dałaś się Sobie namówić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Energetyczna praca! pozdrawiam - i zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż trudno uwierzyć, że pierwszy... Jest śliczny! Kolorowy, radosny, cudnie skomponowany!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny scrap!!!
    Aż trudno uwierzyć, że wcześniej nie wykleiłaś żadnego ;)
    Świetnie skomponowany... te kolory i dodatki... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny scrap! Fantastycznie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń