2011/07/07

mini album

     Już od jakiegoś czasu chodziło za mną (lub raczej wisiało nade mną) zrobienie notesu na zapisywanie wszystkich zabawnych sytuacji i zwrotów jakie nam-rodzicom towarzyszą każdego dnia, a których za parę lat pewnie już nikt nie będzie pamiętał (a szkoda by było nie pamiętać). Staram się zawsze na bieżąco wszystko zapisywać, ale w dotychczasowym notatniku zabrakło miejsca (dziwne?). Jak mus, to mus, wzięłam się w garść i zaczęłam trochę przepisywać... i wtedy na scrapki.pl pojawiło się wyzwanie na mini album, pomyślałam: raz kozie śmierć, mini to przecież nie 30x30, scrapy podziwiam, podobają mi się różne, te i te i tamte, ale najbardziej te i to prace Anny-Marii były i są dla mnie ciągłą inspiracją ( z góry przepraszam Annę - Marię, jeżeli mój wypocony mini album  zbezcześcił jej styl). Jeszcze do niedawna zarzekałam się nie będę tu zamieszczać żadnych prywatnych zdjęć, ale chyba nici z obietnicy :) Ale się rozpisałam, sorry za błędy ortograficzne, stylistyczne, interpunkcyjne itp. Wszelkie uwagi mile widziane. W roli głównej papiery ILS mint no i oczywiście nasza Olka - Fasolka, która musiała coś dorzucić od siebie - kokardkę :)






Dziękuję, że tu zaglądacie, pozdrawiam serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. To naprawdę świetny pomysł z zapisywaniem zabawnych zwrotów wymawianych przez nasze pociechy - wydaje się, że album jest do tego wprost stworzony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny, kolorowy i oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. album rewelacyjny!! bardzo mi się podoba! ale troszkę bardziej mi się kojarzy z mumką niż z anną-marią <- choć akurat dla mnie (i chyba nie tylko) to byłby komplement :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, że te śmieszne powiedzonka, historyjki szybko ulatują...
    Rozkoszny album, będzie świetną pamiątką dla Twojej Olki - Fasolki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! jest FANTASTYCZNY! pomysł genialny :) kolorystycznie bardzo optymistyczny, a czarno-białe zdjęcia są pięknie uwypuklone. dziękuję za udział w wyzwaniu i cieszę się, że przyczyniło się one po trosze do powstania tego słodkiego maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny albumik i super nazwę wymyśliłaś, sądzę że się przyjmie i teraz zaroi się od "zapamiętników"

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, uroczy, przykuwa wzrok!!! Cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny !!! Świetna oprawa cudnych radosnych fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! Te alfabety pieknie wygladaja przemieszane ze soba :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest! Niesamowicie radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo radosny albumik! No i niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny. Piękna pamiątka dla Ciebie i dla Olki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł i cudne wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny! Bardzo mi się podoba ten albumik, stworzyłaś w nim świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia! Bardzo radosna praca.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję pomysłu i wyróżnienia w zabawie na mini album - super, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń